Zaadjes voor de moestuin besteld. Ze kwamen snel aan. Helaas was er een klein foutje gemaakt. Ik kreeg de navolgende dag de andere zaadjes binnen en mocht de andere houden. Je kan gewoon bellen en krijgt een vriendelijk en keurig antwoord. Helemaal top. Nu hopen op veel groenten en fruit. Dank jullie wel
Mariella20-06-2026, 13:21
Prix deLivraison d’un sachet de graines moins cher que les prix proposés par les marchands situés en France.
Marie-Christine17-06-2026, 22:18
Graines originales bios prix compétitifs et envoi rapide
Alain17-06-2026, 11:06
Let see when I will harvest the fruits
Sybille16-06-2026, 11:53
Hat alles problemlos geklappt.
Wilfried13-06-2026, 15:20
Danke. Alles gut gelaufen. Verpackt war gut. Mit der Samen bin zufrieden
Jacky13-06-2026, 10:11
belles graines , bien emballé , colis au top ,délai correct, mais une fois en france quasi plus de suivi ,ce n'est pas de votre faute .
Sarah12-06-2026, 09:21
Seeds great as usual and great price.
Dropped one star as not so prompt on delivery this time
Thomazeau christophe11-06-2026, 13:24
Bonne graines toute germer de la commande a l'arrivage un peu Long