Kundenrezensionen

Kommentare

Snelle levering en een mooi assortiment. Nu ben ik benieuwd wat de zaadjes gaan doen. Vol verwachting klopt mijn hart
Alle zaden groeien geweldig.
It was delivered on time and packaged well. I’m so excited to grow my crop!
Zaadjes voor de moestuin besteld. Ze kwamen snel aan. Helaas was er een klein foutje gemaakt. Ik kreeg de navolgende dag de andere zaadjes binnen en mocht de andere houden. Je kan gewoon bellen en krijgt een vriendelijk en keurig antwoord. Helemaal top. Nu hopen op veel groenten en fruit. Dank jullie wel
Prix deLivraison d’un sachet de graines moins cher que les prix proposés par les marchands situés en France.
Graines originales bios prix compétitifs et envoi rapide
Let see when I will harvest the fruits
Hat alles problemlos geklappt.
Danke. Alles gut gelaufen. Verpackt war gut. Mit der Samen bin zufrieden
belles graines , bien emballé , colis au top ,délai correct, mais une fois en france quasi plus de suivi ,ce n'est pas de votre faute .
Neue Nachricht (Post)